Polanski case afbeelding

Polanski

Branding | Maatwerk WordPress website

De rebranding van arbeidsbemiddelaar Polanski. ,,Het was een mooie samenwerking met Interly en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat.”

Noem de term arbeidsbemiddeling in omgeving Amersfoort en de kans is groot dat je aan Polanski denkt. De afgelopen jaren is dit bedrijf uitgegroeid tot een landelijke bekendheid. Interly heeft voor Polanski een nieuwe website met bijbehorende huisstijl, logo en positionering ontwikkeld. 

Volgens Content Marketeer Nienke van Kampen, werkzaam bij Polanski, heeft Interly een grote rol gespeeld in de rebranding van haar werkgever. 

Wat was voor Polanski de reden om bij Interly aan te kloppen?
,,Ons bedrijf was echt toe aan een betere website en de huisstijl was ook wel aan vernieuwing toe,” blikt Nienke terug. ,,We waren op zoek naar een partij die een volledige website kon ontwikkelen en ook nog eens verstand had van branding. Vanwege de groei die we de afgelopen jaren hebben doorgemaakt, waren we vooral toe aan wat nieuws. We zijn na een korte zoektocht bij Interly terecht gekomen.” 

En wat gaf de doorslag om met Interly te werken?
,,Toen we op zoek gingen naar een digitaal bureau, hebben we zowel grote als kleine bedrijven aangeschreven. Onze voorkeur ging wel uit naar een bedrijf dat dichtbij zat, zodat we makkelijk bij elkaar langs konden gaan. Toen we met Interly in gesprek gingen, vonden we vooral het persoonlijke contact erg fijn. Dat heeft de doorslag gegeven om voor hen te kiezen.”

Hoe is dat proces verlopen? 

,,Bij Interly kregen we allereerst een Big Bang presentatie. Toen we met elkaar om tafel zaten, kwamen we samen tot de conclusie om Polanski naast een nieuwe website ook het bedrijf in een nieuwe identiteit te steken. Maarten en Jasper zijn toen een aantal keren bij ons langs geweest om hun plannen te presenteren. 

Het persoonlijke contact beviel wel goed. En het werken met Martijn, de designer van Interly, was ook ontzettend leuk! We hebben veel zitten sparren over verschillende kleuren, huisstijlen en de gehele rebranding. 

Het was af en toe wel even zoeken. We zitten bij Polanski natuurlijk in een specifieke branche en het moet voor bezoekers op de website wel meteen duidelijk zijn waar je heen hoort te navigeren. Daar zaten we soms een beetje mee te stoeien. Dankzij de samenwerking tussen Polanski en Interly zijn we er prima uitgekomen. En inmiddels is het interieur van ons kantoor ook precies in dezelfde kleur en stijl als de website!” 

Wat levert de nieuwe website jullie verder nog op?
,,We zien de afgelopen maanden aan de resultaten dat we meer websiteverkeer hebben. Websitebezoekers weten hun weg beter te vinden op de site en dat zien we aan de resultaten. Het lijkt alsof alles beter op elkaar aansluit. Daar zijn ze bij Interly ook gewoon erg goed in: ze weten goed wat er op welke pagina moet, welke buttons het meest tot de verbeelding spreken en hoe je een Werken Bij-pagina inricht. 

“Daarnaast hebben we veel input kunnen geven tijdens het hele proces en daardoor is de website in zijn geheel een succes geworden.” 

In hoeverre zou je Interly aanbevelen?
,,Op basis van het product dat ze hebben afgeleverd, zou ik ze zeker aanraden. We hebben ons altijd welkom gevoeld bij hen op kantoor, ze hebben een mooi eindproduct neergezet. Al met al ben ik nog steeds blij met de samenwerking!” 

Laat je roasten door onze ChatGPT Roastbot

Binnen 3 minuten keiharde feedback

Je kent ze wel: De Roasts van onder andere Giel Beelen en Peter Pannekoek. Maak van jouw website een celebrity en laat je roasten door onze ongezouten Roastbot. We geven je grappige en waardevolle feedback, volledig geautomatiseerd met onze ChatGPT tool. Durf je het aan?

Ja, ik durf het aan!