Proces Bouwers

Branding & Maatwerk WordPress Website

Elke ondernemer weet dat een startend bedrijf gebaat is bij een unieke positionering. Branding, zoals het in het Engels mooi wordt genoemd. Dat wat jouw merk anders maakt dan de concurrentie. Een origineel concept, met een speciale stijl en eigen waarden. Om deze vervolgens via digitale kanalen over te brengen naar je klanten.

Met deze speerpunten in gedachten is Interly aan de slag gegaan voor Proces Bouwers. Het bedrijf van ondernemer Jos Loock biedt consultancy en hulp bij optimalisatie op het gebied van AFAS software.

Op het gebied van zijn zijn product, bedrijfsstructuur en dienstverlening had Jos geen hulp nodig. Als oud AFAS-consultant bezit de Leusdenaar over de benodigde kennis. Het was de digitale branding waarbij hij hulp kon gebruiken.

Met welk verzoek heb je de hulp van Interly ingeschakeld?
“Het ging echt om een stukje digitale positionering. De rebranding van Proces Bouwers. Ik had het hele idee achter mijn onderneming zelf uitgedacht, opgebouwd en uitgezet. Het was mijn doel om er echt een bedrijf van te maken, in plaats van een rol als zzp’er.”

“Op basis van dit idee, wist ik dat ik een volgende stap moest maken. En om een bedrijf sterk en professioneel neer te zetten, moet je meer doen dan een standaard idee uitvoeren. Ik had dus hulp nodig van een partij die ervaring heeft met branding en marketing.”

Waarom heb je toen voor Interly gekozen?
“Als ondernemer moet je vooral doen waar je goed in bent. En anderen laten doen waar zij goed in zijn. Een goed logo verzinnen en een mooie website bouwen, dat lukt mij niet. Daar is een bedrijf als Interly veel beter in. Zij zijn gecertificeerd door Storybrand, een marketing methode uit Amerika die bij elke consument aanslaat.”

“Daarnaast ken ik de track record van Interly. Het aantal succesvolle websites en marketingconcepten die zij hebben ontwikkeld, is enorm. Een investering doen in een mooie branding strategie, moet het dus wel waard zijn. Daar heb ik nooit over getwijfeld. En achteraf gezien bleek mijn gevoel te kloppen.”

Wat hebben zij precies voor je gedaan op het gebied van je website?
“Interly heeft echt goed geholpen met het ontwikkelen van het bedrijfsconcept van Proces Bouwers. De positieve boodschap van Proces Bouwers bijvoorbeeld. Zelf had ik daar een heel duidelijk idee over. Al die ideeën zitten dan in je hoofd. Duizenden zijn het er soms! Interly weet precies wat bruikbaar en strategisch is, en wat je beter achterwege kunt laten.”

“Je ziet daarnaast ook het Storybrand framework terug in mijn website. Het verhaal kaart een probleem voor de lezer aan, komt met een oplossing, om vervolgens het gewenste resultaat te schetsen. Dat werkt ontzettend goed binnen de marketing.”

Waarom heb je toen voor Interly gekozen?
“Als ondernemer moet je vooral doen waar je goed in bent. En anderen laten doen waar zij goed in zijn. Een goed logo verzinnen en een mooie website bouwen, dat lukt mij niet. Daar is een bedrijf als Interly veel beter in. Zij zijn gecertificeerd door Storybrand, een marketing methode uit Amerika die bij elke consument aanslaat.”

“Daarnaast ken ik de track record van Interly. Het aantal succesvolle websites en marketingconcepten die zij hebben ontwikkeld, is enorm. Een investering doen in een mooie branding strategie, moet het dus wel waard zijn. Daar heb ik nooit over getwijfeld. En achteraf gezien bleek mijn gevoel te kloppen.”

Wat hebben zij precies voor je gedaan op het gebied van je website?
“Interly heeft echt goed geholpen met het ontwikkelen van het bedrijfsconcept van Proces Bouwers. De positieve boodschap van Proces Bouwers bijvoorbeeld. Zelf had ik daar een heel duidelijk idee over. Al die ideeën zitten dan in je hoofd. Duizenden zijn het er soms! Interly weet precies wat bruikbaar en strategisch is, en wat je beter achterwege kunt laten.”

“Je ziet daarnaast ook het Storybrand framework terug in mijn website. Het verhaal kaart een probleem voor de lezer aan, komt met een oplossing, om vervolgens het gewenste resultaat te schetsen. Dat werkt ontzettend goed binnen de marketing.”

Dat klinkt allemaal positief, maar dit zijn jouw woorden. Wat zeggen je klanten?
“Het zou je verbazen hoeveel positieve reacties ik wekelijks krijg. Als je naar de website van Proces Bouwers kijkt, dan valt je meteen wat op. We verkopen een oplossing voor een softwareproduct. Dat klinkt misschien saai. Maar juist omdat we op een vrolijke en opwekkende toon communiceren, komt de boodschap goed over bij bezoekers. Die credits geef ik aan Interly.”

Waarom zou je andere ondernemers aanraden om in een goede website te investeren?
“Geen enkel goed functionerend bedrijf zou deze vraag moeten stellen. Een website is namelijk je digitale visitekaartje. Dat hoor je te weten. Dit wil je niet zelf in elkaar sleutelen met een gratis versie van WordPress. Hier moet je geld voor investeren.”

“Als je geld uitgeeft aan een website, doe je dat bij Interly. Zij kunnen zich goed inleven in de ondernemer. Die jongens durven ook hardop te zeggen wat jij nodig hebt, in plaats van wat je vraagt. Interly gaat voor het resultaat, in plaats van het proces. Geen gekke toeters en bellen aan je website die er misschien leuk uitzien, maar waar je niets aan hebt. Die eerlijkheid, die kan ik waarderen.”