Autobedrijf Doornekamp
Maatwerk WordPress website & Google Marketing
Hoe ben je met Interly in contact gekomen?
“Hier in Leusden hoorde ik van meerdere mensen over de positieve ervaringen met Interly. Dat soort referenties zijn fijn. Daarnaast ken ik Maarten persoonlijk. Hierdoor heb ik een kort lijntje. Niet alleen met hem, ook met de klantenservice van Interly trouwens. Dat werkt fijn.”
Welk verzoek heb je bij Interly neergelegd?
“Onze hele website moest worden vernieuwd. Ik wou een nieuwe site en een beter beheer van onze occasions-pagina. Dit is de webpagina waar alle tweedehands auto’s op staan. In het verleden hadden we een portal waar we alle autogegevens handmatig moeten invoeren. Vervolgens konden we dit nog een keer op de website doen.
Dit was dubbel werk en kostte veel tijd. Ik heb Interly gevraagd om een link te bouwen, zodat de auto’s automatisch op de site komen. Het duurde wel even, maar ze hebben het uiteindelijk voor elkaar gekregen. En daarnaast ziet onze nieuwe website er nu veel beter uit.”
Wat is het resultaat hiervan?
“Het scheelt me nu erg veel tijd. Ik hoef de gegevens van auto’s nu niet twee keer in te voeren. Dat is fijn. Maar ook levert de nieuwe website veel meer digitaal verkeer op. Vanaf de voorkant ziet het er mooier uit, maar we merken het vooral dankzij de SEO. Onze ratings in Google waren een stuk slechter in het verleden. Nu worden we veel makkelijker gevonden.
Ook is onze website nu geschikt voor mobiel. En laten we eerlijk zijn, dat is tegenwoordig wel erg belangrijk. Volgens Google Analytics krijgen we veel mobiele gebruikers op de website, dus dat zegt genoeg.”
In hoeverre is Autobedrijf Doornekamp hierdoor gegroeid?
“Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat we ook van concept zijn veranderd. Vroeger stonden we echt bekend als Mazda Dealer. Nu noemen we onszelf een universele dealer. Dit betekent dat we alle automerken bedienen. We krijgen nu ook veel klanten die een ander merk auto rijden.
Toch speelt de website hier wel een belangrijke rol in. Zonder goede webpagina’s en vindbaarheid in Google zouden we minder klanten hebben. Een goede website draagt dus wel bij aan groei.”
Wat vind je goed aan Interly als digitaal bureau?
“Die eigenwijsheid, die bevalt me wel. Die foto’s in Peaky Blinders stijl, dat vind ik ook wel grappig. Ze maken het imago wel waar. Nieuwe innovatie, eerlijke antwoorden. Dat is waar ik bij Interly aan denk.
Je merkt dat die jongens tijd nemen voor mensen. Dat is top. Ze hebben een klein team met mensen die allemaal hun eigen expertise hebben. Dat spreekt mij wel aan. Ik ben goed te spreken over de samenwerking.”