Bouwbedrijf A. Huurdeman
Een frisse, professionele website voor een bouwbedrijf met karakter.
Hoe Interly de website voor Huurdeman vertaalde naar “EEN FRISSE, PROFESSIONELE WEBSITE VOOR EEN BOUWBEDRIJF MET KARAKTER.”
Bij Bouwbedrijf A. Huurdeman bouwen ze niet alleen aan woningen of panden, maar ook aan vertrouwen. Al meer dan 80 jaar staat het bedrijf bekend om hun vakmanschap, kwaliteit en hun toewijding aan een duurzame samenwerking. Of het nu gaat om renovatie, nieuwbouw of onderhoud: het bouwbedrijf denkt mee, schakelt snel en levert altijd kwaliteit.
DE UITDAGING: TIJD VOOR EEN DIGITALE RENOVATIE
Bouwbedrijf A. Huurdeman is een gerenommeerd bouwbedrijf met jarenlange ervaring in de sector. Hun oude website straalde dit echter niet meer uit. De website was sterk verouderd qua techniek, verwarrend in structuur en visueel niet meer in lijn met wie ze zijn. “Het sloot totaal niet aan bij wat Bouwbedrijf A. Huurdeman wil uitstralen als bedrijf zijnde, maar ook als werkgever”, aldus directeur Ilja de Wolf.
Naast het verbeteren van de uitstraling en gebruiksvriendelijkheid, speelde ook het aantrekken van jong talent een belangrijke rol. Ilja de Wolf: “We willen ook een aantrekkelijke werkgever zijn, en online lieten we dit onvoldoende zien.”
DE AANPAK: SAMEN DE FUNDERING GELEGD
We startten het project af met een Big-Bang sessie: een intensieve workshop waarbij we, samen met de directieleden van Bouwbedrijf A. Huurdeman, de kern van het bouwbedrijf verkenden. Wat is de visie, wat is het doel, wat willen ze uitstralen en hoe zorgen we ervoor dat de website dat ook doet?
Op basis daarvan ontwikkelde onze designer een fris, maar ingetogen design met grote afbeeldingen, mooie fotografie van de projecten, veel witruimtes, rust en een heldere structuur: “Geen overbodige poespas, maar een professionele uitstraling die vertrouwen wekt. Precies wat past bij het karakter van Huurdeman” – project verantwoordelijke Lotte.
Ook de indeling van de site werd grondig herzien. We creëerden een logische klantgerichte structuur, verbeterden de navigatie en zorgden ervoor dat lopende projecten nu goed in beeld komen door middel van een maatwerk functie waarmee het bouwbedrijf de voortgang van projecten kan uploaden in een tijdlijn.
de samenwerking
De samenwerking verliep prettig, met in het bijzonder veel waardering voor onze front-end developer Robin. “Tijdens de development fase zorgde Robin ervoor dat alles soepel verliep. Hij was superflexibel en hield voortdurend overzicht.” – aldus Lotte.
HET RESULTAAT: EEN VISITEKAARTJE DAT STAAT ALS EEN HUIS
De nieuwe website van Bouwbedrijf A. Huurdeman is nu echt representatief voor wie ze zijn. “Het ziet er strak, clean en overzichtelijk uit. En vooral: het past bij ons. Niet te hip, niet te veel poespas – gewoon professioneel,” aldus Ilja de Wolf.
Ook de employee branding heeft een flinke boost gekregen. “Je ziet nu veel beter dat we een leuk bedrijf zijn om voor én mee te werken. Dat helpt ons echt bij het aantrekken van nieuwe collega’s.”
Daarnaast komt het specialisme van het bouwbedrijf in de verschillende sectoren nu duidelijker naar voren. Dankzij de heldere structuur, sterke fotografie en gerichte informatie is de expertise van het bouwbedrijf veel beter zichtbaar. Lotte: “De nieuwe site laat echt zien dat Bouwbedrijf A. Huurdeman kennis van zaken heeft en dat is precies waar we naar op zoek waren.”
Bouwbedrijf A. Huurdeman beschikt nu over een digitale uitstraling die naadloos aansluit bij hun identiteit en ambities. Het resultaat? Een strakke website die werkt voor klanten en nieuwe medewerkers. Het idee dat tijdens de Big Bang tot leven kwam, is nu een stevig fundament voor groei – gebouwd door vertrouwen, vakmanschap en een frisse Interly-blik.
Cases
Laat je roasten door onze ChatGPT Roastbot
Binnen 3 minuten keiharde feedback
Je kent ze wel: De Roasts van onder andere Giel Beelen en Peter Pannekoek. Maak van jouw website een celebrity en laat je roasten door onze ongezouten Roastbot. We geven je grappige en waardevolle feedback, volledig geautomatiseerd met onze ChatGPT tool. Durf je het aan?
Ja, ik durf het aan!