candyshop tablet mockup

Candyshop Amersfoort

Lowcode Woocommerce webshop

Hoe Interly een zoete online beleving creëerde

Iedereen die wel eens shopt in Amersfoort kent het wel: The Candyshop. Candyshop Amersfoort is dé plek voor snoepliefhebbers. Zoals de naam al zegt, biedt de winkel een breed assortiment aan zoetigheden, waaronder trends zoals de huidig populaire Dubai chocoladerepen.

Met hun toegankelijke prijzen streven ze ernaar om lekkernijen te leveren die voor iedereen beschikbaar zijn – ongeacht het budget. Dankzij de samenwerking met Interly gaat Candyshop Amersfoort nu verder dan alleen de verkoop in de winkel: ze streven naar een unieke en plezierige klantbeleving, zowel fysiek als online. Team Interly heeft een professionele webshop ontwikkeld in het Lowcode Woocommerce framework.

DE UITDAGING: Van fysiek naar online snoep scheppen

Toen Candyshop Amersfoort besloot hun online aanwezigheid te versterken, waren ze op zoek naar meer dan een standaardoplossing. Hun doel? Een moderne, gebruiksvriendelijke webshop die de sfeer en uitstraling van hun winkel perfect weerspiegelt. Daarnaast zochten ze een partner die écht met hen meedenkt, flexibel is en een persoonlijke aanpak biedt.

Deze manier van werken vonden ze niet tijdens gesprekken met andere bedrijven. Candyshop Amersfoort voelde zich vaak beperkt tot kant-en-klare templates en oplossingen die niet aansloten bij hun wensen.

In een interview met Interly vertelde ze het volgende: “Bij veel bedrijven kom je binnen met een vraag en krijg je een standaard template aangeboden. Dat is niet waar wij naar op zoek waren. Bij Interly hadden we veel één-op-één contact, en we hebben samen een webshop gemaakt die echt bij ons past.”

DE AANPAK: Lowcode Woocommerce webshop

Het team van Candyshop Amersfoort bracht hun visie in tijdens de brainstormsessies: levendige kleuren, een toegankelijke uitstraling, en een unieke functie waarmee klanten, net als in de winkel, hun eigen snoepzak kunnen samenstellen. Samen met Interly werkten ze deze ideeën verder uit tot een passende webshop op maat. Candyshop Amersfoort: “De ontwerpen van Sam, jullie designer, sloten perfect aan bij onze wensen en ideeën. Alles wat we met Interly bespraken werd goed verwerkt. Daarnaast is de webshop super overzichtelijk, wat voor ons heel belangrijk was.”

HET RESULTAAT: Een smaakmakende webshop

Interly leverde niet alleen een nieuwe webshop, maar creëerden ook een digitale ervaring die het karakter van Candyshop Amersfoort volledig weerspiegelt: “De webshop heeft ons leuker gemaakt dan we al waren. Het voelt alsof we er een nieuw kindje bij hebben. Ook dankzij de TikTok-plug-in vinden steeds meer klanten ons online en dat is geweldig.”

De nieuwe webshop is niet alleen visueel een succes: het vergrootte ook de zichtbaarheid van de winkel via sociale media en biedt klanten een plezierige en toegankelijke online winkelervaring. Het resultaat? In de eerste maand al meer dan 100 bestellingen.

DE SAMENWERKING: Een persoonlijke samenwerking die telt

Dankzij de korte communicatielijnen en de betrokkenheid van Interly kon het project snel en efficiënt worden afgerond. Daarnaast kan Candyshop Amersfoort nog altijd met vragen over bijvoorbeeld aanpassingen op de webshop gemakkelijk bij Interly terecht: “Bij Interly voelt het niet als een zakelijke relatie, maar als een vriendschap. We weten dat we altijd terecht kunnen voor advies en ondersteuning en dat ze ons echt heel graag willen helpen.

Laat je roasten door onze ChatGPT Roastbot

Binnen 3 minuten keiharde feedback

Je kent ze wel: De Roasts van onder andere Giel Beelen en Peter Pannekoek. Maak van jouw website een celebrity en laat je roasten door onze ongezouten Roastbot. We geven je grappige en waardevolle feedback, volledig geautomatiseerd met onze ChatGPT tool. Durf je het aan?

Ja, ik durf het aan!