Segerink Adviesgroep

Een persoonlijke klik – de basis tot een succesvolle, nieuwe website

Hoe Interly een frisse, professionele nieuwe website ontwikkelde die de persoonlijke aanpak van Segerink Adviesgroep digitaal voelbaar maakt.

Segerink Adviesgroep is een deskundig zakelijk adviesbureau. Al ruim dertig jaar adviseert Rolf Segerink, eigenaar van Segerink Adviesgroep, met zijn tweekoppige team ondernemers over hoe ze hun personeel, bedrijf en zichtzelf goed kunnen beschermen tegen risico’s.

Wat de adviesgroep écht onderscheid is de persoonlijke, no-nonsense aanpakt. Rolf Segerink en zijn collega kennen de klanten en hun cases door en door, omdat er één aanspreekpunt is en regelmatig aan tafel zitten bij de klant. Op die manier bouwen ze aan duurzame relaties gebaseerd op wederzijds vertrouwen. En juist dát menselijke karakter wilden ze ook online terug laten komen met een nieuwe website.

DE UITDAGING: EEN NIEUWE WEBSITE BOUWEN DIE DE PERSOONLIJKE AANPAK WEERSPIEGELT

De bestaande website was al sinds 2018 in de lucht. Functioneel, maar gedateerd. Bovendien stond er veel niet-relevante informatie op, bijvoorbeeld over particuliere verzekeringen, terwijl Segerink zich volledig richt op de zakelijke markt.

Rolf Segerink zag een nieuwe website voor zich: “Voor mij is een website geen acquisitiekanaal, maar een visitekaartje. Onze nieuwe klanten komen via-via bij ons binnen, en zoeken ons dan online op. Ik vind het belangrijk dat de website dan ook klopt en de juiste informatie en uitstraling heeft.”

Tijd voor een nieuwe website die past bij het bedrijf dat Segerink Adviesgroep nog altijd is: professioneel, duidelijk, gebruiksvriendelijk en met een persoonlijke noot.

 

Waarom interly de nieuwe website bouwt voor segerink adviesgroep

De keuze voor Interly was snel gemaakt. “Ik geloof in het idee van lokaal samenwerken en jullie zitten letterlijk bij mij aan de overkant! Interly is een jonge club met frisse ideeën die misschien net wat verder gaan dan bij andere partijen. Dat zie je ook terug in de uitstraling, de content die jullie maken en jullie aanpak.”

De klik voor het bouwen van de nieuwe website was er meteen: “Jullie dachten vanaf het begin inhoudelijk mee, en hebben zelfs kritisch gekeken naar mijn webteksten. Jullie hebben de visie vertaald naar een digitaal eindresultaat wat precies paste bij mijn wensen en ideeën,” aldus Rolf Segerink.

HET PROCES TOT EEN NIEUWE WEBSITE: KORTE LIJNEN, DUIDELIJKE STAPPEN

Tijdens de samenwerking stond persoonlijk contact centraal. We werkten vanuit een duidelijke planning, waardoor Rolf voelde actief betrokken was bij de keuzes in design, structuur en content. Denk aan het schrijven en herschrijven van teksten gericht op de zakelijke dienstverlening, het herstructureren van de navigatiestructuur en het ontwerpen van een heldere, uitnodigende homepage. We brachten onder meer de volgende verbeteringen aan:

Slimme website structuur

De nieuwe website is opgebouwd met een overzichtelijke en logische navigatie, zodat bezoekers snel en moeiteloos vinden wat ze zoeken. Duidelijke call-to-actions leiden hen naar de juiste pagina’s — of het nu gaat om informatie, contact of actie.

Maatwerk mutatieformulier

Het mutatieformulier heeft een prominente plek gekregen op de site. Bezoekers kunnen hier eenvoudig tussentijdse wijzigingen doorgeven. Per onderdeel wordt precies aangegeven welke gegevens Segerink Adviesgroep nodig heeft om snel en volledig te kunnen schakelen. Zo blijft de dienstverlening persoonlijk én efficiënt.

Modern en betrouwbaar webdesign

Een frisse, professionele look die aansluit bij het karakter van Segerink Adviesgroep. Rustige kleuren, voldoende witruimte, en een intuïtieve interface, zodat bezoekers zonder uitleg begrijpen waar ze moeten kikken en zich moeiteloos door de website kunnen bewegen.

gerichte content

Geen overload aan informatie meer, maar kernachtig en klantgericht. We schreven en herschreven teksten met de focus op relevante zoekwoorden en de branche.

HET RESULTAAT: EEN DIGITAAL VISITEKAARTJE MET INHOUD

De nieuwe website is niet alleen mooier, maar vooral functioneler en doelgericht. Klanten kunnen sneller navigeren, formulieren invullen en informatie vinden. En nieuwe bezoekers krijgen direct een gevoel van vertrouwen en betrokkenheid.

We hebben positieve reacties gehad, vooral op LinkedIn, daar had ik gepost dat we een nieuwe website hebben. Ons verhaal is duidelijk op de website en de nieuwe website ziet er overzichtelijk en professioneel uit,” aldus Rolf Segerink.

Wat het ontwikkelen van de nieuwe website vooral oplevert? Een online uitstraling die naadloos aansluit op wie Segerink Advies groep offline is.

 

Verzekerd van een goede samenwerking

Bij Interly bouwen we geen standaard websites, maar digitale ervaringen die aansluiten bij jouw verhaal. We denken mee, geven advies en realiseren de nieuwe website door van wireframe tot een functioneel onlineplatform. En net als bij Segerink Adviesgroep begint dat natuurlijk met een goed gesprek.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op – we geven graag onze mening en denken met je mee!

Klaar voor de volgende stap?

Tijd voor de BigBang?

Laten we vrijblijvend sparren over jouw ambities, uitdagingen en wensen. Geen verkooppraatjes – wél oprecht advies en een heldere indicatie van de investering. Jij vertelt waar je naartoe wilt, wij nemen je mee hoe je daar online komt.

Kennismaken